Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

afscheidsbrief van Luminor

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1afscheidsbrief van Luminor Empty afscheidsbrief van Luminor wo aug 12, 2009 9:23 pm

-

My dear fans,

I am sorry for having no other choice then to carry out my duty I have towards you.
As you might started to imagine and guess my personal conditions couldn't have been recovered fast enough and good enough.
Please believe me that everything possible was done for me to come back in health and better conditions, but the time did not last, to come back as a complete support for the band.
Please try to find understanding that I have decided that I have no other choice then to declaim all the honours and titles you wanted to give to me.
This makes me sad, but some things can't be like I want them to be .
I will always be in your mind in the way I wanted to be for you ...And I will stay with you .
But I can't stay any longer as a part of Cinema Bizarre.
Which means that I will leave the band from now on.
Let me simply go on as the one I have been for you.
I wish the band luck on their way.
Keep me in your hearts.
Your Moonlight.
Luminor

2afscheidsbrief van Luminor Empty Re: afscheidsbrief van Luminor do aug 13, 2009 11:14 am

CB_Laura_TH

Ooh
De afscheidsbrief van Luminor...

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

3afscheidsbrief van Luminor Empty Re: afscheidsbrief van Luminor do aug 13, 2009 1:19 pm

-

ik denk als je toen fan was dat het wel hard moet aankomen zoiets. ik heb het al eerder meegemaakt en een jaar later is de band dan gesplit. natuurlijk hebben ze hier een vervanger en zijn ze nog niet lang bezig.

4afscheidsbrief van Luminor Empty Re: afscheidsbrief van Luminor do aug 13, 2009 1:56 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Ja maar toch ik vind dat erg hoor.
Maar ja zoals je zegt Bianca gelukkig hadden ze een vervanger Romeo hihi.

5afscheidsbrief van Luminor Empty Re: afscheidsbrief van Luminor do aug 13, 2009 2:16 pm

CB_Laura_TH

Ja. Daar hadden ze veel geluk Smile

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Luminor Cinema Bizarre

Permissies van dit forum: