Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Luminor Cinema Bizarre

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Luminor Cinema Bizarre Empty Luminor Cinema Bizarre di aug 11, 2009 12:33 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Luminor zit niet meer in Cinema Bizarre.
Hij heeft Cinema Bizarre verlaten voor gezondeheids redenen.
En hierna is Romeo hem komen vervangen.
Luminor:
Luminor Cinema Bizarre L483472d78ba97c7a12ff86

2Luminor Cinema Bizarre Empty Re: Luminor Cinema Bizarre di aug 11, 2009 12:37 pm

DarkAngel

DarkAngel

Had hij geen anorexia?

3Luminor Cinema Bizarre Empty Re: Luminor Cinema Bizarre di aug 11, 2009 12:41 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Ja ik heb ook gehoord dat hij anorexia had maar het fijne weten we niet he.

4Luminor Cinema Bizarre Empty Re: Luminor Cinema Bizarre wo aug 12, 2009 9:22 pm

-



Naam: Luminor
BandStatus: -
Geboren: 22-03-1985 in Neunkirchen
Sterrenbeeld: ram
Lengte: 1.84
Hobbies: schrijven, zingen, muziek, toneel en mode
Lievelingsparfum: Angel van Thierry Mugler
Lievelingskleur: zwart
Levensmotto: Ik strijd zo en ik weet ik ben vrij, dit leven is van mij

*Wist je dat...?*

- Luminor heeft zijn naam afgeleid van het Latijnse woord "Lumina", de astrologische bekenenis voor lichtstraal.
- Luminor bekend om zijn extravagante stijl van kleden, reden waarom hij vroeger op school door zijn medeleerlingen menigmaal in elkaar geslagen is.
- Als kind woonde Luminor op verschillende plaatsen omdat zijn vader als soldaat regelmatig overgeplaatst werd. Daardoor kon hij niet veel echte vriendschappen opbouwen.
- Tevens begon hij zijn uiterlijk te veranderen. Op school werd hij steeds gepest.
- Toen dit hem allemaal te veel werd, trok hij zich terug en meldde zich een jaar ziek.
- Hij vond zijn heil in de wereld van de Mangas en gebruikte dit jaar om zichzelf terug te vinden.
- Met nieuw zelfvertrouwen begaf hij zich opnieuw onder de mensen en hij vond ook een vriendin. Helaas ging de relatie in juli 2007 uit. "Als ik de tekst van onze single zing, dan denk ik nog steeds aan haar", aldus Luminor.
- Het grote voorbeeld van Luminor is de HIM-zanger Ville Valo.
- Luminor's grootste zonde vindt hij zelf is dat hij rookt en verslaafd is aan sigaretten

5Luminor Cinema Bizarre Empty Re: Luminor Cinema Bizarre wo aug 12, 2009 9:36 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Wat ik niet wist dat Luminor rookte.
Leuke weetjes.

6Luminor Cinema Bizarre Empty Re: Luminor Cinema Bizarre do aug 13, 2009 11:15 am

CB_Laura_TH



Idd. Ik wist helemaal niet dat die rookte.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum