Naam: Luminor
BandStatus: -
Geboren: 22-03-1985 in Neunkirchen
Sterrenbeeld: ram
Lengte: 1.84
Hobbies: schrijven, zingen, muziek, toneel en mode
Lievelingsparfum: Angel van Thierry Mugler
Lievelingskleur: zwart
Levensmotto: Ik strijd zo en ik weet ik ben vrij, dit leven is van mij
*Wist je dat...?*
- Luminor heeft zijn naam afgeleid van het Latijnse woord "Lumina", de astrologische bekenenis voor lichtstraal.
- Luminor bekend om zijn extravagante stijl van kleden, reden waarom hij vroeger op school door zijn medeleerlingen menigmaal in elkaar geslagen is.
- Als kind woonde Luminor op verschillende plaatsen omdat zijn vader als soldaat regelmatig overgeplaatst werd. Daardoor kon hij niet veel echte vriendschappen opbouwen.
- Tevens begon hij zijn uiterlijk te veranderen. Op school werd hij steeds gepest.
- Toen dit hem allemaal te veel werd, trok hij zich terug en meldde zich een jaar ziek.
- Hij vond zijn heil in de wereld van de Mangas en gebruikte dit jaar om zichzelf terug te vinden.
- Met nieuw zelfvertrouwen begaf hij zich opnieuw onder de mensen en hij vond ook een vriendin. Helaas ging de relatie in juli 2007 uit. "Als ik de tekst van onze single zing, dan denk ik nog steeds aan haar", aldus Luminor.
- Het grote voorbeeld van Luminor is de HIM-zanger Ville Valo.
- Luminor's grootste zonde vindt hij zelf is dat hij rookt en verslaafd is aan sigaretten