Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

what a girl can do....

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1what a girl can do.... Empty what a girl can do.... di aug 11, 2009 11:06 am

DarkAngel

DarkAngel

TH na een concert 3 jaar van nu....

Georg P.O.V. :
Ik en de jongens kwamen net backstage. Het concert was net afgelopen.Gustav had wzijn T-shirt weer uitgedaan. We waren allemaal nat van het zweet.Bill veegde vakkundig zijn voorhoofd af. "Ik den dat ik nog nooit zo hard heb gebruld tijden Shrei." zei hij. Ik glimlachte even. "Ik denk dat ik een paar noten heb verkeerd gespeeld tijdens Dark side of the sun." zei ik. "Wééral!?" zei Tom geërgerd. "Ja. Problemen mee mischien?" vroeg ik gemeen. "Neen maar als je dat blijfd doen gaan de fans ons haten." zei Tom terug. "Ja?! Wel jij n*kt liever met je gitaar dan dat je er op speeld." zei ik. Tom liep rood aan. Het boterde niet echt tussen ons de laatste tijd. Opeens kreeg ik een vuist in mijn gezicht."Tom!!" hoorde ik Bill roepen. Ik zag sterretjes. Toen ik wat bij bewuste kwam liep ik naa Tom en sloeg ik hem terug. Gustav greep me vast en hield me tegen voor ik nog eens kon slaan. Bill deed hetzelfde bij Tom. "Hou nu eens op!" zei Bill. "Hij moet zich verontschuldigen." riep ik pissed off. "Hij eerst." riep Tom. "Wat!?Jij bent begonnen." zei ik. "En ik eindig het." zei Bill. "Jullie verontschuldigen jullie allebij." "No wau!" zei Tom. "Nu is het genoeg!" riep ik. "Ik hou er mee op!Tokio Hotel kan voor mijn part de pot op!" riep ik en ik stormde kwaad naar buiten.

2what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... di aug 11, 2009 11:10 am

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Alle doe snel verder!!!

3what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... di aug 11, 2009 2:03 pm

DarkAngel

DarkAngel

Tom P.O.V.
Ik staarde naar de deur die Georg had dichtgegooid. "Nu blij?" vroeg Bill razend. Gustav,meestal de vroolijkheid zelf, keek me pissed off aan. "Jij stomme..." het laatste deel van zijn zin mompelde hij. We vertrokken naar het hotel.We zeiden geen woord tegen elkaar. Ik liep naar Georg's kamer. Ik wou net op de deur klopen toen ik een briefje zag dat op de deur was geplakt. 'IK KAP ER MEE. TOKIO HOTEL IS GEDAAN VOOR MIJ.' stond er op gehanepoot. 'Hij overdijfd echt. ' dacht ik. Ik liep naar Bill's kamer en klopte op de deur. Bill deed open. Voor hij iets kon zeggen.stopte ik het briefje in zijn handen. Hij las het en keek me aan. In zijn blik zag ik woedde en wanhoop. "JIj smerige!" riep hij en hij gooide de deur met een klap dicht.

4what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... di aug 11, 2009 2:22 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oei oei ambras doe snel verder.

5what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... wo aug 12, 2009 2:05 pm

DarkAngel

DarkAngel

Bill P.O.V.

Tom had het goed verknoeid deze keer. We hadden Georg proberen bellen maar hij nam niet op. Normaal gezien bleef ik 's ochtens zeker liggen tot de namiddag maar vandaag had ik daar echt geen zin in. Tom had naar David gebeld om de rest van de tour te cancelen. David was daar niet al te blij mee. Tom had het hele verhaal uit de doeken gedaan. Hij en Georg hadden ruzie gemaakt over een meisje en sindsdien ging hun vriendschap alleen maar bergaf. Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Ik zag en beroerd uit. Ik geeuwde en spatte wat water in mijn gezicht. Ik wist dat Georg terug zou komen. Hij was nu vast onderweg naar huis en daar aangekomen zou hij alles nog eens op een rijtje zetten om uiteindelijk terug te komen.Ik kende hem daar goed genoeg voor.

Georg P.O.V.

Ik had vannacht in een motel overnacht. Het bed was verschrikkelijk. De kamer was smerig en het eten was zo ranzig dat ik niet had gegeten.En ik heb mijn haart voor 1 keer niet kunnen bewerken met de stijltang. Misschien herkende ze me zo minder snel. Ik was op z'n minst al een heel eind verder gereden. Ik kreeg toch honger. Ik besloot te eten zodra ik een restaurant of zo zag. Ik had pech. Al 10 kilometer had ik gereden zonder een restaurant te zien. Hoe was dat nu mogelijk! Opeens zag ik een McDonalds. Ik was opgelucht. Ik stopte de auto en ging daar binnen. Na een stevig maal begon ik terug aan de terug tocht. Ik hoopte dat ik snel thuis was.

Tom P.O.V.
Ik zat in mijn kamer. Ik probeerde Georg te bellen maar hij nam weer niet op. Ik moest denken aan het meisje waarover we vochten. Door haar was onze vriendschap verwoest. Ik herinerde hoe het allemaal was begonnen. We waren net voor een concert backstage. Er stond eerst nog een meet and greet op het programma. Ik had daar absoluut geen zin in. Opeens kwam ze binnen met een vriendin. Ze stelde zich voor. Haar naam was .....

6what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... wo aug 12, 2009 2:11 pm

CB_Laura_TH



Snel verder Smile

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

7what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... wo aug 12, 2009 2:28 pm

DarkAngel

DarkAngel

.... Zora. Haar vriendin hete Laura als ik me niet vergis. Georg en ik werden smoorverliefd op haar. Ik gaf haar mijn nummer en wou haar mee nemen naar mijn kamer maar ze ging met Georg weg. We ruziede en Zora verdween uit onze levens. We gaven elkaar de schuld en daardoor is onze vriendschap verwoest. Ik besloot en wandeling te maken. Ik ging naar beneden en liep de lobby uit. Eenmaal op straat botste ik tegen iemand. Ik keek geergerd naar de persoon en schrok me rot. "Tom?!" "Zora!?" ik keek naar haar. Ze zag er even betoverend uit als toen ik haar voor het eerst zag. Zo prachtig.... "Wat doe jij hier?" vroeg ze. "Ik had hier een concert met de band. Maar Georg is er mee gestopt. Volgens Bill is hij onderweg naar huis." zei ik. "Waarom is hij weggegaan?" vroeg ze. "we hadden ruzie." zei ik met een zucht. "Over wat of wie?" vroeg ze. Ik ademde diep in. "Over jou." zei ik. Zora trok een bezorgd gezicht.

8what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... wo aug 12, 2009 2:29 pm

CB_Laura_TH



Snel verder Wink

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

9what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... wo aug 12, 2009 9:04 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oh doe snel verder Sally!!!

10what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... za aug 15, 2009 3:52 pm

DarkAngel

DarkAngel

Georg P.O.V.

Mijn gsm ging af. Ik schrok toen ik zag dat Zora me belde. Ik nam op. "Georg. Kom terug." zei ze. "Waarom zou ik?" vroeg ik. "Voor mij.Tom heefd enorm veel spijt." zei ze. "En ik ga met je op date." zei ze. Ik zweeg even. "Georg?" vroeg ze. "ik kom terug" zei ik. Ik draaide de auto en hing mijn gsm op.

Tom P.O.V.

"En?" vroeg ik aan Zora. Ze glimlachtte breed. "Hij komt terug." zei ze. Ik glimlachte vroolijk en knuffelde Zora. "Bedank Zora." zei ik. Voor ik het zelf besefte stonden we te kussen. Zora verbrak onze kus. "W-waarom deed je dat?" vroeg ze.

11what a girl can do.... Empty Re: what a girl can do.... ma aug 17, 2009 2:19 pm

CB_Laura_TH



Snel verder.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» new girl in town: xNaomiXBillx

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum