Niks. Dat was het enige wat ik nu zag. Geen licht, alleen duister. Ik had geen idee hoelang dit al duurde. Ik voelde niks,ik hoorde niets. Ik werd er gek van. Ik hoopte dat aan deze kwelling vlug een eind kwam. Ik weet niet hoe veel later zag ik een verblinden fel wit licht. Toen mijn ogen gewend raakte aan het helse licht zag ik drie vreemde mensen. "W...Waar ben ik?" vroeg ik. Ik schrok van het geluid van mijn eigen stem. "Je bent in het ziekenhuis." zei de jongen die naast me zat. Hij had kastanje bruin haar en grijze ogen. Aan mijn bedeinde stonden een meisje en een andere jongen. Het meisje was blond en droeg praktisch alleen maar zwart en de jongen die naast haar stond had veel te grote kleren aan. "Wie zijn jullie?" vroeg ik met overslaande stem. Ze keken verbaasd naar mij. "Wie ben ik?" vroeg ik. "Jij bent Sally. Mijn kleine zus." zei de jongen met het bruine haar. "Ik ben Georg. Je grote broer en dat meisje is Laura,je beste vriendin en die jongen naast haar is je beste vriend Tom." zei Georg. Ik kuchte even. Ik mompelde eventjes.Een verpleegster kwam de kamer binnen. "A je bent wakker." zei ze. Ik knikte. "Ik ga nu even een paar testjes doen om te zien of alles oké is oké?" vroeg de verpleggster. Ik knikte. "Het spijt me maar jullie zullen moeten gaan het spijt me." zei de verpleegster. Ze namen afscheid van me en gingen weg. De verpleegster stelde een paar vragen en nam wat wat bloed af en zo. Ik zei dat ik niets meer herrinerde. Ze zei dat dat normaal was als ik een ongeluk had gehad en mijn hoofd enorm hard had gestoten en een hoofdwonde had. Ik hoopte dat ik vlug weer alles kon herinneren.ik taste even naar mijn hoofd. Ik voelde een toch wel redelijk grote wonden op mijn achterhoofd. Een deel van mijn haar was afgeschoren. ik zuchtte. Het zou toch wel even druren voor mijn haar terug zou groeien. De volgende dag kwamen de twee jongens en het meisje terug. Ze begroette me en Georg ging naast me zitten. Ik vroeg hem over mij. "Weet je echt niets meer over ons en jezelf?" vroeg hij. Ik knikte van niet. Hij nam mijn hand vast en begon te vertellen. Toen ik vroeg over het ongeluk klapte hij dicht. Hij veranderde het onderwerp metteen. Toen ik het vroeg aan Tom en Laura zeiden ze ook niet."Willen jullie aub zeggen wat er is gebeurt in dat ongeluk?" vroeg ik. Georg zuchtte even en nam mijn hand stevig vast. "Je werd aangereden door een dronke chauffeur en ...... je verloofde was op slag dood." zei hij. "Was ik verloofd? Wie was hij?" vroeg ik. Tom haalde een foto uit zijn portemonee en gaf die aan mij. Het was een oude foto. Op de foto stond een jongen met zwart haar en een piercing in zijn wengbrouw. "Was dat mijn verloofde?" vroeg ik. "Ja en mijn boer." zei Tom me een krop in zijn keel. Laura knuffelde hem."Kom mee schat." zei ze. Ze nam Tom mee. "We gaan naar huis.Ik weet dat je het niet aankunt." zei Laura. Ze liepen naar de auto en gingen er in zitten. Opeens kuste Tom Laura. Laura deed Tom's zetel naar beneden en ze ging op hem zitten. Tom grijnsde. Even later kon je op de parking gekreun horen.
Ik had de foto nog steeds in mijn hand. "Ik zou dus met hem trouwen?" zei ik. Georg knikte."Het spijt me echt." zei hij. "Waarom zeg jij nu sorry?" vroeg ik. "Omdat ik je heb laten gaan die avond." zei Georg.Ik keek hem aan. Ik was in de war. Tja hoe zou je zelf zijn. Ik legde de foto op het tafeltje naast mijn bed. Ik zuchtte. "Georg..." fluisterde ik. "Ja?" vroeg hij. Haal een verpleegster." kreunde ik vlak voor alles weer zwart werd voor mijn ogen en hoorde ik heel ver weg Georg om hulp roepen. En daar was ik dan weer. Ik het vertrouwde en toch wel irritante duister. Ik had geen iedee hoe lang ik er al was. Ik keek wat in het rond. Ik zag helemaal nix. Opeens hoorde ik een vertrouwde stem. Ik draaide me om en keek in een paar donkerbruine ogen. "Sally kom mee." zei de jongen. Ik herkende hem. Het was mijn verloofde. Of ex-verloofde om het zo te zeggen. "Euh... waarom moet ik mee komen?" vroeg ik. "Je tijd is gekomen." zei Bill. Ik schrok. "ben ik dood?" vroeg ik met overslaande stem
Ik had de foto nog steeds in mijn hand. "Ik zou dus met hem trouwen?" zei ik. Georg knikte."Het spijt me echt." zei hij. "Waarom zeg jij nu sorry?" vroeg ik. "Omdat ik je heb laten gaan die avond." zei Georg.Ik keek hem aan. Ik was in de war. Tja hoe zou je zelf zijn. Ik legde de foto op het tafeltje naast mijn bed. Ik zuchtte. "Georg..." fluisterde ik. "Ja?" vroeg hij. Haal een verpleegster." kreunde ik vlak voor alles weer zwart werd voor mijn ogen en hoorde ik heel ver weg Georg om hulp roepen. En daar was ik dan weer. Ik het vertrouwde en toch wel irritante duister. Ik had geen iedee hoe lang ik er al was. Ik keek wat in het rond. Ik zag helemaal nix. Opeens hoorde ik een vertrouwde stem. Ik draaide me om en keek in een paar donkerbruine ogen. "Sally kom mee." zei de jongen. Ik herkende hem. Het was mijn verloofde. Of ex-verloofde om het zo te zeggen. "Euh... waarom moet ik mee komen?" vroeg ik. "Je tijd is gekomen." zei Bill. Ik schrok. "ben ik dood?" vroeg ik met overslaande stem