Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Can't you see that i love you?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Can't you see that i love you? Empty Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 1:43 pm

CB_Laura_TH



Haai! Eerste ff 'bout CB Very Happy

HP: Laura (ik!)
Age: 18 (een beetje naar de "future" reizen xD)
Loves: Music, being crazy and her friends.
Hates: People who don't tell truth.
Style: Don't have a style... A little bit of eveything!
____________________________________________

Ik zat in de zetel mij voor de zoveelste keer mij vervelen. Ik nam de joystick van de gamecube en begon te spelen.
Al de zoveelste keer ben ik dood gegaan in The Legend Of Zelda: The Ocarina Of Time. Na een kwartier werd ik het beu. Ik safede het spel en kapte ermee. Het werd teveel voor mij.Ik stapte de trappen op, naar mijn kamer. Daar liet ik me neer ploffen op mijn bed.Ik nam mijn laptop en begon mijn mails te checken.'Bullshit... Brol.. Vuilbak.. Interessant!' zei ik en opende de mail.Ik las de mail.Ik gilde.'Dat meen je niet!' zei ik.'Yes, yes! Ik heb tickets voor...

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

2Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 1:45 pm

DarkAngel

DarkAngel

tof snel verder

3Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 2:02 pm

CB_Laura_TH



... Voor Cinema Bizarre!' zei ik. Vlug meldde ik me af en rendde naar beneden, naar de pc. Ik weet niet waarom mijn ma die daar heeft geplaatst ma bon. Ik startte het op en printte die ene mail af. Ik sloot de pc af. Achter mij zat mijn zus.
'Normaal mag je niet op de pc van mama.' zei ze.'Ik moest iets afprinten.' zei ik.'En dan. Je had huisarrest en je mocht niet op de pc van mama.' zei ze.Ik hield me in om haar geen mep te verkopen.'Luister jij miserabel stuk vreten. Jij laat me met rust of het zal je beste dag niet zijn.' zei ik en glimlachte gemeen.Zij keek me boos aan en ging naar haar kamer.
Iemand belde aan. Ik deed open en zag Matthias.Iemand van mijn klas.'Ja, wat is er?' vroeg ik.'Ehm Laura, kan je naar buiten komen?' vroeg hij.'Wel in mijn tuin, maar niet buiten mijn huis..' zei ik verveeld.'W-waarom niet?' vroeg Matthias.
'Huisarrest..' zei ik verveeld.'Ow.' zei hij.'Maar, kom binnen.' zei ik en glimlachte.Matthias kwam binnen en tesamen gingen we op het terras zitten.'Ehm Laura.. Ik had een vraagje.' zei Matthias.'Zeg het eens.' zei ik en keek hem aan.
'Wel, we moeten een proef doen voor een maand.Weet je nog?' vroeg hij.Ik knikte.'Ik heb Duitsland getrokken.En ik wil nu vragen of jij met mij mee wil komen.' zei Matthias.Mijn ogen glinsterden.Tickets voor Cb => concert in Duitsland! Perfect.'Ja, maar ik moet weten wanneer we gaan vertrekken.' zei ik.'De 22ste september.' zei Mathias. Ik dacht na. Shit, sleepover bij vriendinnen. School komt eerst!' Is okay. Ookal heb ik sleepover bij mijn vriendinnen ma boon. School komt eerst.' zei ik met een glimlach. Matthias glimlachte ook.'Je bent de beste Laura!' zei Matthias. Hij gaf mij een knuffel en rende daarna het huis uit.Wow, die knuffel kwam onverwachts aan, dacht ik. Maar ja, ik ga toch naar Duitsland. Het is toch voor school.Hehe.. Concert, here i come!

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

4Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 2:04 pm

DarkAngel

DarkAngel

tof Smile doe maar gouw verder

5Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 2:23 pm

CB_Laura_TH



Al snel werd het 18.00. Wat toch uiteindelijk tijd werd. Mama kwam thuis.'Zeg Laura, je kon ook wel wat voorbereiden hoor.' zei mama.'Ja hoor, alsof ik een glazen bol heb.' zei ik.Mama ging geërgerd zich omkleden.'Zeg ma. Matthias is hier langs geweest.' zei ik. Mama draaide zich naar mij toe.'Wat zei ik je?! Geen mensen uitnodigen!' zei ze.'Ik heb niets of niemand uitgenodigd! Hij kwam van zelf.' zei ik.'Oh, wat leuk.' zei ze.'Wel, hij vroeg aan mij of ik met hem, de 22ste september, naar Duitsland wou gaan.By the way, het is voor school. We moeten daar een maand blijven. Het is een proef ofzo.' zei ik.'Over wat gaat die?' vroeg ze.'Hallo? Hoe kan ik dat weten als ik toen ziek was.' zei ik.'Niemand wou me niets vertellen. Zoals gewoonlijk.' zei ik.Niets vertellen over het concert. Anders ben ik dood.'Hm.. Maar dan heb je je sleepover.' zei ze.'School komt eerst, toch?' zei ik. Mama glimlachte.'Okay okay. Je mag gaan. Maar als je je eigen ticket gaat moeten betalen, betaal je het zelf.' zei ze.'Bedankt ma! Je bent de beste.' zei ik.Mama glimlachte.Ik helpte mama met koken enzo.Het was al klaar en ik ging mijn zus naar beneden halen.'Hee monstertje, ma is daar en het eten is klaar.' zei ik.'Ja ja ik kom eraan.' zei ze.'Nee, je komt nu mee.' zei ik.'Maar laat mij toch eens met rust!' zei ze.Ik zag dat ze aan't chatten was met Matthias.'Anaïs!' zei ik.Ze keek verlegen naar mij.'Je mag dan misschien 16 zijn, maar je gaat niet beginnen te flirten met mijn beste vriend!' zei ik.'Sorry hoor..' zei ze.'Nu, meldt je af en ga naar beneden.Anders stamp in je kont ja.' zei ik serieus. Anaïs meldde zich met tegenzin af en slenterde naar beneden.'Ik heb geen honger.' zei ze.'Dus je hebt geen trek in lasagne?' vroeg ik.'Oh! Lasagne!' zei ze en rende naar beneden.'Typisch zij..' zei ik

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

6Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? wo aug 12, 2009 8:58 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oh tof doe snel verder!!!! Very Happy

7Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 11:38 am

CB_Laura_TH



Na het eten helpte ik ma met opruimen. Anaïs zat dan voor de zoveelste keer op de DS bezig.'Zeg, luie cookiemonster! kon je mij en mama niet meehelpen?' zei ik.'De volgende keer help ik mee. Belooft.' zei ze.'Ik hou je erop.' zei ik verveeld.'Mama, ik wil een filmpje huren.' zei ik.'Welke?' vroeg ze.'Weet ik veel.' zei ik.'Kunnen we gewoon niet naar Videoland gaan?' vroeg ik.'Okay, okay.' zei ze.'Anaïs, jij blijft hier en de boel niet op stelten zetten anders ook huisarrest.' zei mama.Ik trok mijn schoenen aan en voila.Daar gingen wij.Daar aangekomen, wou ik Twilight huren.'Komaan Laura. Iets anders!' zei ze.'Nee.' zei ik.'Ik heb die nog niet gezien!' zei ik.Ze zuchtte.'Okay okay!' zei ze.'Danku.' zei ik en glimlachte.Ik huurde de film.We gingen terug naar huis en bekeken de film. Mama ging boven wat tv kijken. Ze had helemaal geen zin om vampieren te zien.Na de film kwam mama naar beneden.'Mam, je zag heus die tanden niet ofzo.' zei ik.Mama bekeek me ongeloofwaardig aan.'Ik ga slapen.' zei ik en stapte naar boven.Ik kleedde mij om en kroop in bed.Ik dacht aan de moment dat Matthias hier was.Hij was zo verlegen.Waarom? Ik dacht de heletijd aan Duitsland.'Oh shit. Morgen school. Ik moet het aan mijn vriendinnen zeggen.' fluisterde ik tegen mezelf.Ik viel inslaap.Volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door een varken op mijn bed. Daarmee bedoel ik mijn zus. 'God, bol het af, wil je?' vroeg ik geërgerd.Mijn zus glimlachte en ging dan toch weg.Ik stapte naar de badkamer en waste mij daar. ik kleedde mij daarna aan en stapte naar beneden.'Goed geslapen, Laura?' vroeg mijn ma.'Ja.' zei ik en ging ontbijten.Erna ging ik naar het tuinhuisje en nam ik mijn fiets.Ik ging naar binnen om mijn boeken in mijn schoudertas van Tokio Hotel te stoppen.'Tot straks mam!' zei ik en stapte naar buiten.Ik stapte op mijn fiets en ging zo naar school.Daar aangekomen zag ik mijn vriendinnen.O my god.. Hoe zal ik dat moeten zeggen?

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

8Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 11:43 am

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Haha een varken op je bed.
Oei oei hoe gaat Laura dat moeten zeggen.
Doe snel verder.

9Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 11:55 am

CB_Laura_TH



'Hey Laura! Alles goed?' vroeg Liesje.'Ja, met jou?' vroeg ik met een bibberende stem.'Goed hoor, maar wat is er?' vroeg ze.'N-niks hoor.' zei ik met een fake glimlachje.Ik zette mijn fiets weg en ging met de meisjes praten.'Ehm, meisjes.. Ik moet iets zeggen.' zei ik.De vier keken mij aan.'Wel euhm. De 22ste september..We hebben dan een sleepover.. Wel ehm.. Er is iets tussen gekomen.' zei ik.'Kom gewoon.' zei Liesje.'Dat is gewoon een leugen, wedden?' vroeg Sara.'Neen, want ik moet een proef doen in Duitsland. Een maand lang.' zei ik.De meisjes barsten in het lachen uit.'Vraag aan Matthias.' zei ik.Ze lachten nog meer.'Je zult zien. Ik zal heus niet afkomen hoor.' zei ik.Uiteindelijk stopten ze met lachen.
'Luister, dat is de enigste sleepover die we kunnen doen. We moeten weten wat we gaan doen bij het feestje van.. Nathan..' zei Anne. Toen ze zijn naam uitsprak, keek ze verliefd.'Jullie spreken er maar over, ik zal er niet zijn.' zei ik serieus.'Ik wed dat je zal komen om 20.30.' zei ze.'Wed maar.Ik zal de poen krijgen.' zei ik.De meisjes glimlachten breed.
Triiiinng! Daar ging die vervloekte schoolbel.Matthias zat naast mij in de rij.'Laura. Ji komt toch mee?' vroeg hij.Ik knikte.
'Perfect.' zei Matthias en glimlachte.In de klas aangekomen, was onze klasleraar aan het praten over de proef.'Mensen. Wij zijn de enigste klas die deze proef kunnen doen.Dus, ik hoop dat jullie allemaal een kameraadje hebben gevonden.Vandaag was het de laatste dag.' zei ze.Matthias en ik gingen tegelijkertijd naar voren.'Mevrouw, ik en Laura gaan tesamen.' zei Matthias.'En nog iets, we zijn beste vrienden. We zullen niets flikken.' zei ik.Mevrouw glimlachte.'Okay dan. Hier jullie vliegtickets. Jullie moeten naast elkaar zitten in het vliegtuig.' zei ze.Ik knikte.Geregeld, dacht ik.De jongens stonden te fluiten.'Bakkes houden, varkentjes.' zei ik en ging neerzitten.'Matthias heeft je graag, ik zweer het.' zei Alison.'Alle dan.' zei ik.'Geloof je het?' vroeg ze.'Neen.' zei ik.Zou hij mij echt graag hebben? Misschien straks vragen, dacht ik.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

10Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 11:59 am

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Whoewww doe snel verder.

11Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:09 pm

CB_Laura_TH



1ste lesuur voorbij. Nu vlug vragen.'Matt, een vraagje.' zei ik.'Zeg eens.' zei hij en glimlachte.'H-heb jij mij graag.. Ik bedoel, echt graag hebben.' zei ik.Matt was geshoqueerd.Matt keek voor zich en zuchtte.'Later Laura, niet nu.' zei hij.
'O-okay.' zei ik.Stiekem zette ik mijn mp3 aan en stopte ik de oortjes in mijn oren.Cinema Bizarre. Met Heavensent.
Zo een mooi liedje.Het was toch Engels.Papgemakkelijk. Ik maakte de oefeningen. Niemand had door dat ik muziek beluisterde.Na les Engels uiteindelijk speeltijd.Matt trok mij mee naar zijn lievelings plekje.Mijn mp3 had ik weg gestoken.
'Zeg het Matt. Ik moet het weten.' zei ik.Matt keek me aan.'Luister Laura.. Ik wil gewoon..Ah.. Ik... Nee.. Ik kan het niet..' zei Matt.'Niet rond de pot draaien Matt. Zeg het.' zei ik en plaatste mijn handen op zijn schouder.'Is voelen okay?' vroeg hij.'Maakt niet uit.' zei ik en bloosde toch wel.Matt kuste mij.Ik kuste mee.In love with my best friend.... How wonderful.. Or not?

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

12Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:15 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Whoew love is in the air.
Doe snel verder!!!

13Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:34 pm

CB_Laura_TH



Matt en ik stopten.'J-je kuste mee.' zei Matt.'Inderdaad.' zei ik.'Je bent dus op mij verliefd.' zei Matt.Ik knikte.'Ik wou je iegenlijk in vertrouwen nemen om tesamen te zijn.' zei ik.Matt shockte.'Soory, had het je eerder moeten zeggen.' zei ik en stapte weg.'Laura, wacht.' zei Matt en stapte naar me toe.'We zijn samen.We hadden elkaar toch nodig.' zei Matt.Ik keek hem aan.We kusten nog eens innig.Want de bel was gegaan.Vlug gingen wij naar de rij.Na school gingen Matt en ik tesamen naar huis.Toen we voor mijn huis stonden namen we afscheid met een innige kus.'Matt, ik ga je missen.' zei ik.
Matt glimlachte.'Ik jou ook.' zei Matt en kuste mij.Ik ging naar binnen en Matt ging naar huis.'Ja hoor Laura. Alsof ik jullie niet zag.' zei Anaïs.'Mam moet het weten.' zei Anaïs.Ik zag in Anaïs' de woede en jaloezie die opdaagde.'Matt had allang een boontje voor mij. En ik voor hem.' zei ik.Anaïs keek verdrietig en rende naar boven.'Anaïs kom hier!' zei ik en rende de trappen op.Ik stond voor haar kamerdeur.'Anaïs, luister. Je kan er niets aan veranderen. En aub, geen vuur stoken. Het zal jou dan geen deugd doen.' zei ik.Anaïs keek me aan.'Hij was... Z-zo lief tegen mij.' zei ze.'I-ik dacht dat hij... Op mij was.' zei ze.'Anaïs. Je bent mooi en je bent lief. Er zijn genoeg jongens op deze vervloekte aardbol. Dus geen zorgen.' zei ik en heft haar hoofd naar omhoog.'Die jongens op deze vervloekte aardbol trekken op geen reet!' zei ze.Ik schrok.
'Wat jij zegt.' zei ik en stapte weg.Ik rende naar mijn kamer en maakte mijn vervloekte huiswerk. Hopelijk gaan de dagen snel voorbij, dacht ik.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

14Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:38 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oh Laura heeft een liefje.
Doe snel verder.
Ben verslaafd aan je verhaal aan je ff hihi.

15Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:48 pm

CB_Laura_TH



Ik heb verslaving aan chocoooo xD
_______________________________

En inderdaad, de dagen gingen snel voorbij.Het was 18 september. De verjaardag van mijn zusje. Mijn zus was nog steeds niet blij. Ik kocht speciaal een T-shirt van Depeche Mode voor haar.'Bedankt.' zei ze zonder emotie en smeet de t-shirt op de zetel.'Okay! Luister stuk onbenul! Jij bent fan van Depeche Mode! Wat gooi jij dan die t-shirt weg! Sukkel!' riep ik boos.Mam shoqueerde.Anaïs ook.'Leer ermee leven dat Matt en ik samen zijn!' riep ik en stormde naar buiten.Ik begon te huilen.Ik rende naar mijn favoriete plekje. Het parkje waar Matt en ik elkaar hebben ontmoet.Ik kroop in de boom en huilde verder. Ik zuchtte.'Laura?' zei iemand.Ik kroop naar beneden.Het was Matt.'Laura?! Je hebt gehuild, wat is er?' vroeg Matt.'Mijn zus.. Het is haar verjaardag vandaag. Ik geef haar een T-shirt van Depeche Mode. Die gooit die maar zo maar op de zetel.Zonder emotie. Ze is boos.. Omdat wij...' zei ik.'Omdat wij wat?' vroeg Matt verbaasd.'Omdat wij een relatie hebben. Zij is verliefd op je Matt.' zei ik en huilde verder.Matt nam mij vast en gaf mij een knuffel.Anaïs stond buiten te kijken naar ons twee. Haar ogen waren gevuld met tranen. Ze rende naar binnen.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

16Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 12:52 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Amai die Matt heeft veel aan dacht van de meisjes.
Ze vallen allemaal voor hem.
Doe snel verder!!!

17Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 2:08 pm

CB_Laura_TH



Haha Razz
________

Mam zag Anaïs naar boven hollen.Mam schudde boos haar hoofd.Matt liet me los.'Kom op Laura. Ze zal later toch iemand anders hebben.' zei Matt.Ik knikte.'Ik zal maar naar Anaïs gaan en met haar praten.' zei ik. Matt knikte.'Hopelijk is ze niet boos over wat ik zei.' zei ik.Matt en ik kusten nog eens.Matt ging weg en ik ook. Ik snelde naar binnen en zag ma mij boos aankijken.'wat is er?' vroeg ik.'Je hebt je zus aan het huilen gemaakt!' zei mam.'Hoezo?' vroeg ik.'Ze was buiten en rende na 5 minuten terug naar binnen, wat heb je gedaan?!' vroeg mam.'Ik heb haar niet gezien. Ik was buiten in mijn favoriete boom toen Matt daar opdaagde. Ik was alleen met Maat aan het praten.' zei ik.Mam keek nog steeds boos.'Ga naar je zus. Nu.' zei ze.Ik nam de t-shirt van Depeche Mode en stapte naar de kamer van mijn zus.'Ga weg!' zei ze.'Danku.' zei ik en ging toch naar binnen.'Jij.' zei ze.'Voor mijn neus dingen staan doen met Matt.' zei ze.'Luister, accepteer het. Later zal je jouw man vinden.Dus, niet kakkerig beginnen te doen.' zei ik.Anaïs keek nog steeds verdrietig.
'En hier. Je t-shirt.' zei ik.'Hou het zelf bij.' zei ze.' Neen. Ik heb het speciaal voor jou gekocht.' zei ik en legde het op haar bureau stoel.Ik stapte naar mijn kamer.'Wat een koppig kind.' zei ik.Ze klopte op de muur.'Oi! Kan het ja?!' riep ik boos.
Ik heb niet meer met haar gesproken. En zij ook niet met mij. Een uur of twee heb ik bij Matt gezeten. Het was erg. Hoe kon ze nu zo doen? Ach.. Ik laat het varen..

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

18Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? do aug 13, 2009 2:43 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oei oei wat problemen doe snel verder.

19Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? za aug 22, 2009 4:34 pm

CB_Laura_TH



Het was 20 september. Nog 2 daagjes en ik ben weg. Ik was zó nerveus. Oh ja, mijn zus sprak uiteindelijk tegen mij en ik terug tegen haar.Ik kwam naar beneden en glimlachte.'Kijk! Ik heb je T-shirt aan!' riep Anaïs en showde haar T-shirt.
Ik stak mijn duimen naar omhoog.'Zo Laura. Binnen twee dagen ben je weg.We gaan vandaag wat leuks doen.' zei mam.
Ik knikte.Mijn ma had vrij vandaag.'Ik ga jullie naar school brengen.' zei mam.Ik knikte en ontbeet eerst. Ik maakte mij klaar en nam mijn schoudertas van TH. Ik opende de deur en ging al bij de auto staan.'Ehm mam..' zei Anaïs toen zij en mam buiten kwamen.'Ja lieverd.' zei mam.'Ik heb een achtste.' zei ze en toonde haar agenda.'Tssk.. Slim.' zei ik.Anaïs keek mij aan.Mam ondertekende het en zuchtte.'Voor wat nu eigenlijk?' vroeg ze.'Wel.. Drie keer te laat gekomen..' zei Anaïs.Ik grijnsde en ma opende de auto.Ik zat van voor en Anaïs juist achter mij.Ma gaf gas en here we go!Op school aangekomen, rende ik naar mijn vriendinnen.'Zo. Het is waar dat je weg gaat.' zei Liesje.Ik knikte.'Hier.' zei Sara en gaf mij geld.'Van de weddenschap.' zei ze.Ik lachte.'Hou maar bij.' zei ik.Sara keek mij aan met tranen in haar ogen.'Ik ga je missen!' zei ze en gaf mij een knuffel.Liesje en de anderen kwamen er ook bij.'Geen zorgen. Het zal snel om gaan.' zei ik.
Matt kwam aan.'Morgen moeten wij vertrekken.Zeg dat tegen je ma.' zei Matt die de groepsknuffel verbrak.Ik knikte.Ik gaf hem een kusje op de wang.Sara glimlachte naar mij en maakte een hartje met haar handen.Matt glimlachte en trok mij mee naar de rij.'Ik hou zielsveel van je.' zei Matt.Ik knikte.'Ik ook van jou.' zei ik hem terug.Matt glimlachte en beide keken we recht voor ons.We zaten helemaal van achter. Ik nam zijn hand vast en na 10 seconden liet ik die los.Matt glimlachte.Als we in het lokaal aan kwamen, begon iedereen nerveus te reageren.'Mensen, morgen vertrekken we naar Duitsland.Dus, maak vandaag nog je koffers en je nodige spoullen voor één maand, anders ben je fucked up.' zei onze leerkracht.We kregen vandaag geen les omdat het onze "laatste dag" school was.'Okay mensen, we gaan naar de ICT lokaal en in de middag mogen jullie terug naar huis gaan. En please, blijf daar tenminste.' zei ze en glimlachte. Iedereen knikte. Iedereen praatte over wat ze gingen doen in Duitsland enzo.Daar aangekomen'in de ICTlokaal-, ging iedereen zitten naast wie hij/zij wou.Matt en ik gingen naast elkaar zitten en we waren bezig op netlog, ebuddy of skyrock enzo verder.Ik en Matt stonden met elkaar te chatten. Na de lange les.. Ahum, lange les ICT, mochten we naar huis. Matt en ik gingen tesamen naar huis.Bij mijn deur namen wij afscheid.'Tot morgen.' zei hij en kuste mij. Ik kuste mee. Na onze kus gingen we naar binnen.'Laura? Al zo vroeg thuis?' vroeg ma.'Ja, ik mocht in de middag naar huis keren en hier blijven.We hadden vandaag geen les.' zei ik.Mam knikte.'Okay dan.' zei ze en we gingen eten. Na vele(Te veel zelfs) Uren te vervelen kwam Anaïs eraan. 'Oh ja mam, ik vertrek morgen om 10.30.' zei ikMam knikte.'Okay dan.' zei ze.Anaïs liet haar boekentas vallen en direct gingen wij eens shoppen! Na lang en veel te hebben geshopt, hadden wij onze handen vol met zakken vol kleding, accesoires en schoenen.We gingen naar huis.'Laura.. Deze dag zal de laatste zijn dat wij jou zullen zien.' zei mam.Anaïs knikte.Met tranen in mijn ogen gaven we elkaar een knuffel.We lieten los en ik pakte mijn spullen. Ik liet wat spullen achter om nog in de ochtend te gebruiken.De avond kwam er snel aan en we gingen eten.Na het avondmaal gingen we nog tesamen een filmpje bekijken.'Ik ga slapen.' zei ik.Mam kinkte en gaf mij een knuffel. Anaïs knikte en gaf een kus aan mama en we gingen slapen. Boven, in mijn kamer aangekomen, kleedde ik me om en ging ik het bed in.Iemand klopte op mijn deur.'Binnen.' zei ik.Anaïs zat voor me.'Wat is er?' vroeg ik.Ze huilde.'Ik ga je missen.' zei ze.'Ik jou ook midget*.' zei ik.We gaven elkaar een knuffel.'De maand ga toch snel voorbij. Geen zorgen Anaïsje.' zei ik.Anaïs glimlachte en ging dan naar haar kamer.'Slaapwel.' zei ze nog.'Jup, jij ook.' zei ik en dommelde snel inslaap.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

20Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? zo aug 23, 2009 12:38 pm

CB_Laura_TH



* Midget betekent kleintje Razz
________________________

Volgende ochtend stond ik op om 7.00. Niet meer zoals de andere dagen.Ik maakte mij klaar en deed geen make up aan. Gaat toch niet goed komen.Ik glimlachte.Na dat ik aan gekleed was, nam ik mijn ticket en mijn backstage pasje. Ik was zo nerveus.Ik nam mijn spullen uit de badkamer en propte ze in de koffers.Ik sleurde mijn koffers naar beneden. Mam was daar al. Ze had gehuild.'Mam?! Je ogen zijn rood, je gehuild, waar voor?' vroeg ik.'Ik kan er nog steeds niet tegen..' zei mam.Och ja. Mijn pa... Hij is al een jaar in Amerika. Mam miste hem zoveel. Mam was ongerust over hem. Hij belde nooit.Ik gaf haar een knuffel.'Hij gaat wel terug komen.' zei ik en stelde ma gerust.Ze zuchtte en keek mij aan.'Sinds wanneer sta je zo vroeg op?' vrieg ze en bekeek mij aan.'Euhm.. Sinds ik nerveus ben.' zei ik en glimlachte.Zij glimlachte ook en we gaven elkaar terug een knuffel.'Niet teveel geld opspillen in Duitsland.Wel voor voedsel, maar niet te veel.' zei mam en plaatste haar hand op mijn wang.Anaïs kwam naar beneden helemaal aan gekleed.'Hier, ik heb koffiekoeken voor jullie mee.Eet ze vlug op.' zei mam die dus de koffiekoeken uit de keuken haalde.Anaïs en ik aten ze op en daarna nam ik mijn schoudertas ook mee.Mam en ik propten de koffers in de auto.'Laura, je gaat lief zijn tegen Matt he.' zei Anaïs.'Tuurlijk.En jij helpt mam ook mee met de afwas, het op en afdekken van de tafel enzo.' zei ik.Anaïs knikte.Ik ging voor één keer naast mijn zus zitten.Anaïs en ik stonden te praten over de jongens.'Luister Anaatje. Je zal je ware wel vinden, geen zorgen.' zei ik en gaf haar een knuffel.Ik was bij mijn school en Anaïs en ik stapten uit.Ana ging naar haar school en mam bleef bij mij staan toen ik uitstapte.Ik zag Mevrouw staan.Ze ging direct met mijn ma praten.'En Laura, ben je er klaar voor?' vroeg ze.'Ik heb nog nooit met de vliegtuig gegaan. Ik ben ook nerveus.' zei ik en glimlachte.Ik zag Matt aankomen.Ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel en een kus.'Klaar?' vroeg hij.Ik knikte.Matt glimlachte.Mam deed mijn koffers eruit en ik nam ze mee naar de speelplaats.Het was 10.00 Mam ging weg en dan ginge mijn klas en mijn leerkracht naar het vliegveld. Te voet.Daar aan gekomen zei mervrouw daar iets.'We zitten in een privé jet.' zei ze.Ik schrok op.'Wat?! In een Privé Jet?' vroeg ik.Ze knikte en glimlachte.'Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat we op reis gaan met een klas.' zei ze en zuchtte.Ik zuchtte ook.De stewards stopten onze volgeladen koffers weg en we stapten al snel het Privé Jet in.Drie, twee, een..En daar gingen we! We stegen op.Ik voelde mij niet goed.'Matt..Hou mijn hand vast. Ik wil niet vallen.' zei ik.Ik was bang.Matt glimlachte en nam mij vast.'Met mij erbij zal je nooit vallen..' zei Matt en ik keek hem aan.We kusten elkaar. Ik was mijn angst al vergeten.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

21Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? ma aug 24, 2009 4:42 pm

CB_Laura_TH



Matt had zijn arm rond mij gedaan en ik viel inslaap op zijn borstkas.Iedereen maakte foto's.Zelfs mijn leerkracht.'Mensen, het is geen bus, dus blijven zitten aub.' zei ze.Iedereen zette zich neer, maar mevrouw kon het niet laten om nog een foto te trekken.Ik werd wakker bij haar flits.'Godverdomme! Verwijder al die foto's!' zei ik.Matt lachte.'Zo ken ik mijn Laura.' zei Matt en kuste mij.Lieselot trok nog een foto van ons twee kussend.'Rawrr!' zei ze en toonde mij de foto.'Later doorsturen! Ik wil die bijhouden!' zei ik.Matt zag de foto.'Die is inderdaad sexy die foto. Het komt door jou Laura. Omdat jij de foto compleet maakt!' zei Matt.'Ach, wat lief!' zei ik en kuste hem nogmaals.Iedereen was aan het praten, eten en drinken.Na een paar uurtjes, waren wij in Duitsland.'Hell yeah! We zijn in Duitsland!' zei Lieselot.
'Vergeet je Engels niet!' zei mevrouw.Ik knikte en Matt en ik gingen het vliegtuig uit.We namen onze koffers en met een bus gingen wij naar onze hotel in Berlijn.Ik kon die naam niet uitspreken.We hadden nog geen Duits gekregen. Dat mens was nog op vakantie.Sommige mensen zeiden dat ze ging bevallen.Ik stapte uit en zag drie jongens raar aan gekleed.
Omg, het waren Kiro, Yu en Strify.Ik rende naar ze toe met bik en papier en vroeg ze om een handtekening.'Hey, ga je naar onze concert komen?' vroeg Strify.Ik knikte.'Ook backstage?' vroeg Yu.Ik knikte.'Yeah.' zei.'Wel, dan zien wij jou morgen hé!' zei Kiro.Ik zwaaide nog naar hun en ging dan naar Matt.'Wie zijn zij?' vroeg hij.'Leden van een Duitse band.' zei ik.Matt knikte en gaf mij mijn koffers.Ik sleurde ze de lift in want Matt ging met mevrouw een kamer zoeken.Ik zag dat hij wat aan het regelen was.'Tss..' zei ik.Matt kwam met een grote glimlach op zijn gezicht af.'Kom, we gaan naar onze kamer.' zei Matt trots. Trots op zichzelf.Ik lachte en Matt duwde op nummer 3.Matt en ik namen de koffers mee naar de kamer.Hij opende de deur en ik kegde de koffers erin. Ik schrok.'Omg, zo'n mooie kamer!' zei ik.'Ja. Met kingsize!' zei Matt en wees naar het bed.Ik lachte en kuste hem.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

22Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? di aug 25, 2009 2:29 pm

CB_Laura_TH



Matt zijn ahnden gleden naar ijn onderrug.Langzaam ging hij met zijn handen onder mijn t-shirtje.Mijn handen lagen in zijn nek. We lieten elkaar los en Matt trok mijn t-shirtje over mijn hoofd.Ik trok zijn t-shirt over zijn hoofd en zo vlogen de rest van de kleren in de lucht.De klasgenoten zaten in dezelfde etage als wij en ze hoorden het gekreun en gehijg.'Damn it, nu gaan wij dat al mogen aanhoren.' zeiden de jongens en de meisjes.Matt was juist klaar gekomen en ging erna naast mij liggen.'Damn, geen lakens.' zei Matt.'Ik heb er mee.' zei ik en trok mijn ondergoed en bh aan.Ik nam de lakens uit mijn koffer. Ik plaatste de lakens op het bed en Matt en ik gingen daarna naast elkaar liggen.'Ehm Matt. Ik moet iets zeggen.' zei ik.Matt keek mij aan.'Ik heb tickets gewonnen voor een concert van Cinema Bizarre morgen. Dus.. Ehm.. Als je wil, mag je meekomen.' zei ik.Matt glimlachte.'Ik wil wel eens meekomen.' zei hij.'Goed! Maar ik heb ook backstage pasjes.' zei ik.Matt knikte.'Dus we gaan ze dan ontmoeten?' vroeg Matt.Ik knikte.Ik zag Matt nadenken.'Shit. Ik heb belooft aan Iris en Nick belooft om met hun de stad Berlijn te bekijken enzo.' zei Matt met een pruillip.Ik trok ook een pruillip.'Volgend concert ga ik wel met je meekomen.' zei Matt.Ik glimlachte en kuste hem.'Kom. We gaan de kasten vol met onze kleren steken.' zei Matt en lachte.Ik lachte ook en we staken onze kleren erin. Meer gezegt, proppen. De rest van de dag was idioot. We mochten niet naar buiten. Ik had geluk dat ik mijn laptop mee had.Morgen naar het concert! Yay! Ik kan niet wachten.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

23Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? di aug 25, 2009 8:00 pm

CB_Laura_TH



Al snel moesten we naar beneden.Uren lang had ik op youtube gezeten. Filmpjes bekeken van Vampire Knight. Zó spannend. Ik slofte de lift in en ging direct naar de gelijksvloer.'Mensen, wij gaan eten!' zei mevrouw.'Ja, wat?' vroeg Jens.'Zo zo, jij hebt honger.' zei Iris die tegen Jens' buikje klopte.'Chill met mijn buikje! Anders ga ik jou nog opeten!' grapte Jens.'Boehoe, angstaanjagend zeg.' zei Iris en glimlachte.Mevrouw kuchtte.'Je eet wat je wilt, je besteld, of je eet hier. Nergens anders.' zei ze.Iedereen jammerde.'Matt, wat dacht je van... Chinees?' vroeg ik.Matt knikte.'Okay, wij gaan bestellen!' zei ik en stak mijn hand op.'Okay.' zei ze.'Wat dan?' vroeg ze.'Chinees!' zei Matt.'Chi- Och whatever.' zei ze en schreef het op.'Hier.' zei ze en gaf mij een papier.Matt en ik renden naar boven en ik holde naar onze kamer.Ik opende de deur en stapte naar de telefoon.'Wat wil jij?' vroeg ik.'Noedels!' zei Matt.'Ik ook. We bestellen een doos en Dimsum!' zei ik.'Twee doosjes van die.' zei Matt en wees naar zijn buik.'Okay!' zei ik en glimlachte.Ik belde en bestelde wat we wouden.Na 10 minuten, klopte iemand op onze kamer.Ik opende.'Is dit voor u, juffrouw?' vroeg koerrier.'Inderdaad.' zei ik en betaalde hem.Ik nam het chinees voedsel en deed daarna de deur dicht.'Oeh! Kroepoek!' zei Matt en opende de zak.Ik glimlachte en we gingen aan een klein tafeltje zitten.Na het eten stopte ik de borden en zo in de vaatwasser.Er werd gebeld op de telefoon.'Ik pak wel op!' zei Matt.'Nee, ik!' zei ik en rende er naartoe.'Hallo?' vroeg ik.'Ehm.. Laura, kom naar beneden. Je hebt.. ehm bezoek an ehm...Hoe noemen jullie ookal weer? Okay, van Yu, Kiro en Strify.' zei Mevrouw met een geërgerde stem.'Okili dokili!' zei ik en haakte in.'Ik moet naar beneden.' zei ik.Matt knikte en ik trok mijn schoenen aan.Ik rende naar beneden en zag de drie wachten.'Hey!' zei ik.'Haai!' zei Yu en zwaaide.Iris was daar ook en bekeek de jongens aan.'Euhm, Iris?' vroeg ik.'Sorry.' zei ze en stapte weg.Ik zag dat Kiro een boek vast had.'Hey Kiro, welk boek heb je daar?' vroeg ik.'Het is geen boek, het is manga.' zei hij en toonde zijn boek.'Wow, ik lees manga op het internet. Omdat ik geen boeken kan vinden in België.' zei ik.Yu, Strify en Kiro hun ogen fonkelden.Okay, dit gaat niet goed komen..dacht ik.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

24Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? vr aug 28, 2009 8:20 pm

CB_Laura_TH



'Wil je iets gaan drinken?' vroeg Yu.Ik knikte.'Als het mag?' vroeg ik en keek naar mevrouw.'Ach, ga gewoon.' zei ze.'Thanks!' zei ik.'Kom toch mee.' zei ik.De jongens volgden mij.'Hehe, jij bent denk ik een grote fan van de lift.' zei Kiro.'Inderdaad.' zei ik en glimlachte.We waren op het derde verdiep.Ik bekeek de deur.'Ik ben naar Jens en Benji.' las ik.
'Okay.' zei ik en opende de deur.'Kom binnen.' zei ik en liet de jongens binnen.'Whow, luxe hotelkamer heb je daar.' zei Strify en plofte in het bed.'Ik ga mij omkleden.En omdat de kast hier zit en omdat je in de badkamer kan kijken, moeten jullie je omdraaien.' zei ik en glimlachte.'Okay.' zei Yu en wiebelde idioot met zijn wenkbrauwen.Ze draaiden zich om en ik deed mij pyjama shortje uit en zocht naar mijn jeans.'Damn, waar is mijn jeans?' vroeg ik.Mijn ogen vielen op mijn paarse jeans die bij de jongens zaten.Ik moest op het bed kruipen om die vast te nemen.Maar Yu keek achter zich.'Leuke ondergoed!' zei hij.'Ja inderdaad, nu mooi omdraaien.Anders billekoek.' zei ik.Yu gniffelde en draaide zich weer om.Ik trok mijn jeans aan en deed mijn t-shirt uit.Yu keek achter zich en zag mij in bh.'Yu, ik weet dat ik aantrekkelijk ben, maar draai je om.' zei ik.'Huh?! Hoe weet jij dat nu?' vroeg hij.'Hah, Zesde zintuig!' zei ik en lachte.Kiro en Strify keken ook achter zich, want ze werden nieuwsgierig.'Zeg éé! Mooi omdraaien, willen jullie?' vroeg ik.'Hehe.' zeiden jongens.'Fijn.' zei ik en zocht verder naar mijn propere t-shirt.'Sexy.' zei Strify.Ik nam nog een post-it en schreef erop dat ik met Kiro, Strify en Yu ben gaan drinken.'Kom, let's go!' zei ik en plakte het papiertje op de deur.Ik sloot de deur en stapte met hun van de trappen.We stapten naar buiten en stapten naar een café.'Oh ja. We gaan je voorstellen aan onze vrienden.' zei Strify.Ik knikte en zag Shin, Romeo en nog andere mensen.Tussen die mensen zag ik ook Luminor.'Wat een verassing.' zei Shin en wiebelde ookal idioot met zijn wenkbrauw.'Luister haar niets aandoen..' zei Yu.'Ze is van mij..' zei Yu fluisterend tegen Shin.Ik had het gehoord.Ik schrok en bloosde.Oei, oei... En Matt dan?

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

25Can't you see that i love you? Empty Re: Can't you see that i love you? za sep 05, 2009 1:36 pm

CB_Laura_TH



Ik zette mij neer en Yu ging al direct naast mij zitten.'Zo. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?' vroeg Luminor aan Strify, Kiro en Yu.'Wel, madam hier kwam naar ons gerend.Voor een handtekening en ze ging zelfs naar het concert, leuk niet.' zei Strify en glimlachte.Yu plaatste zijn hand op mijn schouder.Ik bloosde.'Yu! Wie weet heeft zij wel een vriendje!' zei Shin en glimlachte breed.'Wie zegt dat?' vroeg Yu en keek boos naar Shin.Ik kuchtte.Shin en Yu keken mij aan.'Heb je echt een vriendje?' vroeg Yu.Ik knikte.Yu zijn glimlach verdween direct.'Ik denk dat ik beter weg ga.' zei ik en rende het caféétje uit.Ik rende ergens naartoe.'Damn, nu weet ik waarom dat mevrouw ons beveelde niet het hotel uit te gaan.' zei ik in mezelf.Ik zette mij neer en stelde mij gerust.Ik probeerde na te denken naar waar ik naartoe moest.'Laura? Sta recht.' zei iemand.Ik schrok en stond recht.'Heb ik je laten schrikken? Sorry dan.' zei hij.'Wie ben jij?' vroeg ik.'Kiro.' zei hij en lachte zacht.'Kiro.. Kan jij mij aub terug brengen?' vroeg ik.'Denk jij echt dat ik Kiro ben.' zei iemand.Zijn gezicht kwam in het licht.'Yu!' zei ik en gaf hem een mep.Ik had hem een mep gegeven.Hij trok mij naar hem toe.Zijn gezicht deinsde naar voren.'Yu..' zei ik.Hij reageerde niet.Hij kuste mij.Yu liet me los.Ik heb zojuist gekust met de gitarist van Cinema Bizarre.Kicken! Eh nee dus. hoe zou mijn lief nu reageren als hij het te weten komt, dacht ik na.'Yu, dit is niet..' Yu kuste mij. Het kon hem niet schelen of ik een vriendje had of niet.De kus werd steeds passioneler.En toch deed ik mee. Ik was precies gehypnotiseerd.Na de kus bracht Yu mij naar huis.'Zeg het niet tegen je vriendje.' zei Yu en ging weg.Ik knikte en ging naar binnen.Ik stapte de lift in.Ik zag Matt.'Matt!' zei ik.'Sorry voor je te laten schrikken.' zei hij en glimlachte.'Ik hou van je.' zei hij.Ik rook zijn adem.'Matt! Ben jij dronken?' vroeg ik.'Ik? Dronken.Mwhaha! Wat een grap.' zei hij.Ja dus.Hij is dronken.Ik nam Matt mee naar onze kamer.Ik werd hem beu.'Matt! Doe normaal!' zei ik.Hij was raar.Ik nam hem bij zijn kraag en stopte zijn hoofd onder de kraan.Ik opende het water.Koud.Hij schreeuwde het uit.'Whaa! Wat ben jij bezig man?!' riep hij tegen mij.'Jou nuchter laten worden.' zei ik boos.'Hier.' zei ik en gooide een handdoek op zijn hoofd.Boos kleedde ik mij om.'Laura, je bent zooo sexy!' zei hij.'Ja ja. Inderdaad. Wat je zegt. Matt ga nu mooi gaan slapen.' zei ik en duwde hem het bed in.Ik ging zelf het bedje in.Ik zuchtte en viel erna in slaap.Wat een dag, dacht ik.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» love is dead - tokioh totel

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum