Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strify Cinema Bizarre

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Strify Cinema Bizarre Empty Strify Cinema Bizarre di aug 11, 2009 12:20 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Strify
echte naam: Andreas
Positie in de band: Leadzanger
Geboortedatum : 20 Augustus 1988
Strify Cinema Bizarre Gx5jtpi

2Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre wo aug 12, 2009 9:06 pm

-



my one and only...

3Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre wo aug 12, 2009 9:14 pm

-



Geboren: 20-08-1988 in Villingen-Schwenningen
Sterrenbeeld: leeuw
Lengte: 1.78
Hobbies: zingen, muziek, film, manga/anime, Nintendo DS
Lievelingsparfum: Dior Homme
Lievelingsvrucht: mango
Lievelingskleur: paars, zwart en goud
Levensmotto: het leven is een grote chocoladefabriek




Strify dankt zijn naam aan de figuur "Cloud Strife" uit rollenspel Saga Final Fantasy VII.

Strify beschijft zichzelf als "egocentrisch, ironisch, hyperactief en een eeuwig kind".

Opgroeiend samen met zijn broer bij zijn vader was Strify als kind al een ongelooflijke Pokemon-fan en ontdekte zo zijn liefde voor Manga en Visual Kei. Toen hij 13 was maakte hij zich al voor het eerst op met zwarte kajal. Z'n moeder had hier eigenlijk geen probleem mee, ze vond wel dat het hem goed stond. Z'n pa was niet zo enthousiast, maar heeft het uiteindelijk geaccepteerd. 3 jaar geleden veranderde Strify zijn stijl compleet in "Manga-looks". "Het maakt indruk wanneer je het lef hebt om anders te zijn dan de rest en de meiden vinden het ontzettend gaaf, bovendien brengen wij op deze manier kleur in de muziek", zijn zijn eigen woorden.

Als kind wist Strify al dat hij in een band wilde spelen en uiteindelijk met muziek zijn geld wilde verdienen.

Chocolade is voor Strify een echte verslaving. Hij noemt zichzelf dan ook een "Chocoholiker". Het liefst pure of witte chocola of chocoladebisquit.

"Als het bij ons thuis een rotzooi is, ben ik altijd diegene die opruimt, ik kan er niet tegen als het ergens smerig is, ik heb een grote hekel aan schimmelvlekken en wanneer het ergens niet zo hygienisch is".

Flipt uit z'n dak van kortzichtigheid en als er mensen lopen te fluiten.

Strify mag graag een keer van zich af schreeuwen als alles hem te veel wordt, en bij een slechte stemming helpt het super om even een glas tegen de muur te kwakken, dat doet hij echt maar heel zelden, maar het helpt wel super.

Strify is een fan van Gwen Stefani.

4Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre wo aug 12, 2009 9:25 pm

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Oh Strify is fan van Gwen Stefani.
Hoe tof want ik hoor die ook wel graag hihi.

5Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre do aug 13, 2009 11:06 am

CB_Laura_TH



Haha, dat wil ik wel zien. Strify die een glas tegen de muur smijt xD

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

6Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre do aug 13, 2009 1:21 pm

-



ik zou dat ook wel eens willen doen. zo al je frustraties van je afgooien. moet wel eens goed doen denk ik. precies wat ik nodig heb. kan het misschien samen doen met hem Smile.

7Strify Cinema Bizarre Empty Re: Strify Cinema Bizarre do aug 13, 2009 2:11 pm

CB_Laura_TH



Haha. Als ik mijn frustraties moet weg doen, dan zing ik liedjes die me aan andere dingen doen denken. Maar als mijn zus ertussen komt, is het helemaal naar de knoppe.

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum