Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Cinema Bizarre und Tokio Hotel gekken

Wij wensen veel cb en th fun. gr, Sally en Laura XXX


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Your musical life with Tokio Hotel {Bill}

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

xNaomiXBillx



Oké, ik kreeg dus ineens een inval als ik High School Musical aan het kijken was. Stel je eens voor dat je dit meemaakt met de jongens van Tokio Hotel!! Ik ga de films Camp Rock, High School Musical 1,2 en 3 een beetje mixen met TH. Ik weet dat er veel TH-fans zijn dat Zac of JB niet afkunnen, daarom steek ik er TH in. En er zijn ook fans zoals ik die hun allemaal wel kunnen hebben dus.. Heb alsjeblieft niet te veel vooroordelen en maak eerst een deel voordat je zegt dat ie slecht is Razz. Nu genoeg gezeverd. Enjoy!

Profieltje:

Hoi, ik ben Naomi
bijnaam: Nao
leeftijd: 16 (ik zit dus in het 4de jaar)
woonplaats: Duitsland
haarstijl: lang, bruin, beetje emo/scene en opgeknipt
ogen: bruin
grootte: 1.78 m
kledingstijl: beetje van alles, ik draag graag skinny jeans en wat emo, maar ook fleurige rokjes en kleedjes
Fan van: ik heb niet meteen een favoriete artiest (later veranderd dit in Tokio Hotel)
Hobby's: piano, gitaar en fun hebben met mijn best friends
Woordje over mezelf:
Wel ik ben dus Naomi en doe het goed op school. Mama moest weer verhuizen voor haar werk (ze is kok) en nu wonen we al 2 maand in Magdenburg. Deze zomervakantie wou ik op kamp, maar ik mag niet van mijn mama. ‘En je papa?’ hoor ik je nu denken. Wel die is er niet meer, hij is omgekomen bij een werkongeval als ik 2 jaar was. Ik heb hem spijtig genoeg niet goed gekend. Ik ben een verlegen meisje, maar ik hou wel van wat avontuur. Ik heb ook wat liedjes zelf gemaakt.

Tokio Hotel is wel beroemd, maar ze gaan nog naar school. Bill en Tom zijn 15 en zitten ook in het 4de jaar. Georg is 17 en Gustav 16 en zitten in het vijfde jaar. (Ik weet dat de leeftijden niet kloppen maar ja het is dan ook fiction he ^^) De jongens spelen dus basket en zijn populair op school. Je zal wel zien welke personages dat de jongens aannemen want het kan zijn dat ze er verschillende zijn xD en de andere namen blijven dezelfde als die van de films.

wordt vervolgd.. I love you

thxundxcbxgek

thxundxcbxgek

Doe snel verder.
Ben benieuwd hihi.

CB_Laura_TH



Snel verder Smile

http://www.netlog.com/Oh_My_Gaylord

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum